Välförtjänt!

Jan Molinder och Astrid Pettersson räknar vi som våra flitigaste och trognaste ledamöter i vår förening.

De fick nu på Gotlands distriktets årsstämma emotta silvernålen, den högsta utmärkelsen som kan delas ut av distriktet.

Grattis!