Tack för igår. Trevligt och formalia avklarade så vi kan köra på ett år till. Vill du veta vilka som sitter i styrelsen eller programrådet? Titta in på fliken”kontakta oss”
Socknens samlingsplats sedan 9/8 1960
Tack för igår. Trevligt och formalia avklarade så vi kan köra på ett år till. Vill du veta vilka som sitter i styrelsen eller programrådet? Titta in på fliken”kontakta oss”